Tällä viikolla suuntaamme kohti Rovaniemeä ja sieltä edelleen Ivaloon 🚗
Sydämessä on suuri kiitollisuus ja ilo siitä, että saamme tavata seurakuntia, jotka ovat kutsuneet meidät, ja pääsemme samalla kertomaan Operaatio Nooan Arkin työstä, kun saamme jakaa todistusta siitä, mihin meidät on kutsuttu, mitä työ on saanut aikaan, ja avata sitä, millä tavalla organisoidumme palvelemaan ihmisiä, joita riippuvuus, häpeä, pelko ja toivottomuus ovat painaneet maahan.
On rohkaisevaa nähdä, miten ovia avautuu ja miten seurakunnissa on halua kuulla, nähdä ja olla mukana siinä, mitä Jumala tekee ❤️
Päivitämme matkan jälkeen lisää kokemuksesta!
Olemme myös tulossa mielellämme käymään myös teidän seurakuntaan, todistamaan ja kertomaan lisää, joten ota vain reippaasti yhteyttä, jos haluatte kuulla lisää Operaatio Nooan Arkin työstä 🙏
